ACTIVITATS

DEL CLUB

A continuació podeu veure totes les activitats relacionades amb el Club Alpí de Palamós: La programació trimestral del club, la marxa dels traginers, l’itinerari megalític, l’aquatrail, les rutes de descoberta de la vall del Bell-Lloc, les jornades de muntanya i natura, el roadbook BTT i bitàcola bike.

PROGRAMACIÓ TRIMESTRAL DEL CLUB

El Club Alpí Palamós a través dels seus mateixos membres, ofereix una variada proposta d’activitats trimestrals a les que s’hi pot sumar tothom que ho desitgi, sempre que reuneixi els requisits necessaris per cada tipologia d’activitat.

Aquestes propostes s’envien trimestralment a tots els socis i sòcies del club, i s’intenta que hi hagi una mica de tot, des de sortides socials, mitja i alta muntanya, escalada, cursos o sortides amb bicicleta.

Un cop enviada la informació amb les propostes trimestrals, es rebrà entre 5 i 7 dies abans un correu electrònic amb la informació detallada de la següent sortida, i on es donarà el contacte del coordinador de la sortida.

Si vols proposar una nova sortida pel següent trimestre, pots enviar la teva proposta a : programació@clubalpipalamos.cat

PROGRAMACIÓ TRIMESTRAL
VEURE CALENDARI